اخبار شهردار بررسی و رسیدگی به مشکلات شهروندان در ملاقات مردمی با شهردار حسن آباد 1402/9/21

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان،...

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، جلسه ملاقات عمومی مردمی با شهردار حسن آبادصبح امروز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد؛ در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات شهروندی، جلسه ملاقات عمومی شیرزادیعقوبی شهردار حسن آباد با شهروندان محترم، صبح امروز سه شنبه 21آذرماه با حضور سیدمجتبی موسویان نایب رئیس شورای اسلامی شهرحسن آباد،مهدی ایلانلوعضوشورای اسلامی شهر،خندان معاونت اداری مالی شهرداری ،قمی معاونت فرهنگی اجتماعی وسرپرست حوزه خدمات شهری وحمل ونقل ،محبی نژاد مسئول عمران ،علیزاده مسئول فنی شهرسازی ودیگرمدیران شهرداری و شهروندان در محل دفتر شهردار برگزارشد.

برگزاری این جلسات با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان برای دیدار چهره به چهره با شهردار انجام می شود تا در صورت عدم نقض قانون ، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری با هم اندیشی با روسای ادارات و واحدهای شهری در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.

گفتنی است جلسات ملاقات مردمی شهردار حسن آبادبا شهروندان در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸تا ۱۲ در دفتر شهردار برگزار می شود.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/6205
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:54 1403/2/10