اخبار شهردار به مناسبت دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صادر شد 1401/11/12

به مناسبت دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران...

به مناسبت دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صادر شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد؛ ، شیرزادیعقوبی شهردار،حسن ایلانلو رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد در سالروز ورود تاریخی رهبر انقلاب اسلامی و آغاز اولین روز از دهه فجر با صدور پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران به ویژه شهروندان محترم شهرحسن آباد تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب ما انفجار نور بود  . حضرت امام خمینی (ره )

"انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است .

بدون شک دهه فجر امسال فرصتی مغتنم است تا یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم  ومدافعان وطن را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید نماییم.

همچنین تقارن میلاد با سعادت امام محمدتقی (جوادالائمه با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، چهل وچهارمین سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان محترم شهرحسن آبادتبریک و تهنیت عرض مینماییم.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/2660
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 07:45 1403/1/1