خبر فرهنگی افتتاحیه کارگاه های مهارتهای زندگی با حضور نمایندگان انجمن اولیا و مربیان 1400/9/16

افتتاحیه کارگاه های مهارتهای زندگی با حضور نمایندگان انجمن اولیا و مربیان

افتتاحیه کارگاه های مهارتهای زندگی با حضور نمایندگان انجمن اولیا و مربیان

حمیدرضاخانی سرپرست واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی حسن آباد فشافویه، با اشاره به برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی اظهار داشت: اهمیت خانواده بر هیچ کس پوشیده نیست و لازم است در این زمینه فعالیت های متعدد و متنوعی صورت بگیرد.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش منطقه فشافویه برای دانش آموزان و اولیا مشاوره و همچنین کارگاه های تخصصی برگزار می گردد.

خانی خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها، کلیه موارد آموزشی مهارتهای زندگی و اینکه چه ملاک هایی برای انتخاب مسیر صحیح زندگی در نظر داشته باشند و چگونه گفتمان جمعی داشته باشند نیز آموزش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها به وسیله اساتید خبره برگزار می شود و در هر دوره قریب به ۴۰ نفر شرکت کننده حضور دارند.

خانی در ادامه اظهار داشت: موضوعاتی که در این کارگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از مهارت های ارتباطی، نقش ها در خانواده، حل مسئله و حل تعارض و این مباحث بسیار مفید است و می تواند کمک های خوبی را به خانواده ها داشته باشد.

در اولین کارگاه آموزشی که در ساختمان واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی(فرهنگسرای پیامبر اعظم ص) با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ابتدایی برگزار شد سرکار خانم چوگانی معاونت اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه،خانم فتحی امور بانوان و کارشناس انجمن اولیا و مربیان و همچنین خانم عبدالملکی از مشاورین و اساتید مهارتهای زندگی و مدیران و کارشناسان فرهنگی اجتماعی شهرداری حضور داشته و در خصوص مسایل مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/2234
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5