خبر فرهنگی برگزاری دوره آموزش تربیت مربی آموزه های مهارتهای زندگی به کودکان 1400/10/4

دوره مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربیان ورزیده برای آموزش مهارت های...

دوره مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربیان ورزیده برای آموزش مهارت های اساسی زندگی به کودکان برای اولین بار در منطقه جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه:

دوره تربیت مربی مهارت های زندگی ویژه کودکان به میزبانی واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی ترنم توسط موسسه پرورش ذهن نخبگان هوشمند و برای اولین بار در منطقه جنوب تهران برگزار شد.

در این کارگاه یکروزه که در ساختمان واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی حسن آباد فشافویه برگزارشد اصول اولیه آموزه های مهارتی کودکان بر اساس داستانهای شاهنامه توسط استاد سلیمان زاده مدیریت موسسه پرورش ذهن نخبگان هوشمند و برای فعالان این عرصه با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط برگزار گردید.

این کارگاه  به منظور توانمندسازی علمی و عملی مشاوران و فعالان عرصه کودک و نوجوان برای ارایه خدمات روانشناختی به جامعه و با پیگیری سرپرست واحد فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین مدیریت موسسه فرهنگی آموزشی ترنم برگزار شده و  شرکت کنندگان بر اساس یادگیری تجربی، مشارکتی و با استفاده فنون یادگیری فعال و به صورت عملی مهارت‌های اساسی زندگی را فرا می‌گیرند و در  پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر مربیگری آموزش مهارتهای زندگی به کودکان ارایه می شود.

قابل ذکر است آموزش مهارت‌های زندگی یکی از راهبردهای متمرکز بر فرد است که تلاش می‌کند کودکان از طریق افزایش توانایی مقابله ای ظرفیت لازم را در جهت مقابله با چالش های روزمره ارتقا دهند و کودک را در برابر مشکلات ایمن نماید.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/4323
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5