خبر فرهنگی تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه کارمندان شهرداری حسن آباد 1401/9/19

مسئول واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری حسن آباد گفت: مسابقه کتابخوانی"یادت باشد" ویژه...

مسئول واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری حسن آباد گفت: مسابقه کتابخوانی"یادت باشد" ویژه کارکنان شهرداری حسن آباد،واحدهای تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد؛ حمیدرضا خانی گفت: حدود ۱۱۰ نفر در این مسابقه کتابخوانی شرکت کردند که به ۱۰ نفر برگزیده جوایزی اهدا شد.

وی افزود: منبع این مسابقه کتاب «یادت باشد» که خاطرات شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی به روایت همسر شهید بوده و به صورت رایگان در اختیار کارکنان شهرداری حسن آباد قرار گرفت.

خانی اضافه کرد:مسابقه کتابخوانی برای سومین سال متوالی در بین کارکنان شهرداری برگزار گردید.

 ایشان با اشاره به برنامه های مرتبط با ترویج فرهنگ کتاب خوانی به ویژه هفته کتاب و کتاب‌خوانی درطی روزهای گذشته اظهار کرد: کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های واحد فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری حسن آباد فشافویه به مناسبت این هفته بیان کرد: برنامه «کتاب خوب بخوانیم» با معرفی هفته کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی از طریق بیلبورد ها، قاب های شهری در سطح حسن آباد اجرا شد.

ایشان با اشاره به برگزاری طرح "امانت کتاب" و "تبادل کتاب" ادامه داد: برنامه «چشاندن مزه شیرین کتاب» با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه در مدرسه فدک بصورت امانت کتاب به دانش آموزان و در مدرسه فاطمه الزهرا(س) بصورت تبادل کتاب برپا گردید.

خانی درادامه عنوان کرد: طرح «نوجوان دوستدار کتاب» نیز با همکاری پژوهش سرای جابربن حیان اداره آموزش و پرورش با الویت مسابقه کتابخوانی"تن تن و سندباد" ویژه دانش آموزان مقطع دبستان در حال برگزاری است.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/6039
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:16 1403/2/3