خبر فرهنگی خیابان شیخ کلینی(ره)ایستگاه آخر جشن های محله محور شهرداری و شورای اسلامی شهرحسن آباد 1402/4/18

اعیاد دهه امامت و ولایت امسال درشهر حسن آباد با برنامه‌های متنوع معاونت...

اعیاد دهه امامت و ولایت امسال درشهر حسن آباد با برنامه‌های متنوع معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حسن آباد فشافویه و مشارکت وصف ناپذیر شهروندان، متفاوت از سالهای گذشته برگزار شد.

بیش از ۵۰ عنوان ویژه برنامه تدارک دیده شده از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی برای این اعیاد که از عید قربان با برگزاری اولین شب برنامه های محله محورآغاز و ده شب ده محله را غرق در شادی و شور کرده و در دو شب پایانی همزمان با عید غدیر در نقاط مختلف شهر به اوج خود رسیده و شور و شعف خاصی به شهر و شهروندان شهر داده است.

علیرضا شیدوش ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر حسن آباد گفت:در این روزها شاهد مشارکت و استقبال مثال‌زدنی شهروندان در قالب برپایی جشن ها و پذیرایی در محلات مختلف شهر بودیم به طوری که جلوه‌ای زیبا از مشارکت و نشاط اجتماعی و معنوی مردم در برنامه‌های مختلف این ایام را شاهدبودیم.

حضور پرشور در دورهمی‌ها و جشن‌های بزرگ در محلات،مساجد و بوستانهای شهر با برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، جشن در مساجد و نیز استقبال بی‌نظیر بیش ۳۰۰۰ نفری همشهریان برای نصب پرچم غدیر بر سر در خانه‌هایشان و شرکت در این فضاسازی به عنوان مبشر غدیر از دیگر جلوه‌های دیدنی در این ایام بوده است.

اگر از اجرا و برگزاری سرودهای پاتوقی و جشنهای خیابانی با حضور هنرمندان بزرگ کشور و استان که با حمایت مهندس یعقوبی شهردار فرهنگ دوست و پیگیری ریاست شورا و دیگر همکاران در شورا بگذریم، حضور همه اقشار مردم بیانگر تقویت روحیه مشارکت و فعالیتهای مردمی در شهر حسن آباد فشافویه است.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/9660
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 15:09 1403/2/5