خبر فرهنگی شب شعر انقلاب درحسن آباد فشافویه میزبان هم نوایی دانش آموزان شاعر و شعرای فرهیخته 1399/11/23

شب شعر انقلاب درحسن آباد فشافویه میزبان هم نوایی دانش آموزان شاعر و شعرای فرهیخته

شب شعر انقلاب درحسن آباد فشافویه میزبان هم نوایی دانش آموزان شاعر و شعرای فرهیخته

مراسم گردهمایی شب شعرانقلاب اسلامی درروز۲۱بهمن ماه درفرهنگسرای پیامبراعظم‌(ص) شهرحسن آبادفشافویه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه : مراسم گردهمایی شب شعرانقلاب اسلامی درروز۲۱بهمن ماه درفرهنگسرای پیامبراعظم‌(ص) با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و انجمن شعر و ادب فشافویه وباحضور دانش آموزان شاعر،مسئولین شهر،شعرای شهر و علاقه مندان فرهیخته برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور امام جمعه،ریاست و اعضای شورای شهر،شهردار و معاونین،ریاست آموزش پرورش و معاونت پرورشی این اداره و همچنین خبرنگاران محلی برگزار گردید.

دکتر محمدی و دکتر حیات بخش از اساتید ادبیات دانشگاه بصورت علمی و تخصصی مباحث مرتبط با اشعار ارائه شده را به گفتمان پرداخته و از زوایای مختلف این اشعار را بررسی کردندو توضیحاتی در این خصوص ارائه نمودند.

این مراسم که ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی  در فرهنگسرای پیامبر اعظم(ص) برگزار شد شیخ میثم درگاهی امام جمعه شهر حسن آباد خوشحالی خود را از حضور در این مجمع ادبی ابراز داشته و خواهان استمرار این گونه گردهماییها در شهر شد.

شایان ذکراست :لوح تقدیر وهدایایی به دانش آموزان منتخب درمسابقه مجازی حافظ خوانی و انشاء نویسی یلدا اهداشد.

انجمن شعر و ادب فشافویه تنها انجمن رسمی شهرحسن آباد و بخش فشافویه که در سال ۹۷ شروع به کار کرده است هر ماهه برنامه های ادبی و آموزشهای مرتبط در این خصوص را ارائه و بصورت مستمر اجرا می نماید.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/1996
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:58 1403/1/28