خبر فرهنگی ♦️بــرگزارے اولیــن دوره مســابقــات مکبــریــن بــرتــر در شهــر حســن آبــاد فشــافــویــہ 1402/5/30

🔹️محمدجوادقمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری:اولین دوره مسابقات انتخابی مکبران برتر در شهر حسن آباد فشافویه برگزار و با حضور مدیران...

🔹️محمدجوادقمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری:اولین دوره مسابقات انتخابی مکبران برتر در شهر حسن آباد فشافویه برگزار و با حضور مدیران شهری به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
محمدجوادقمی صبح امروز در مسابقات مکبرین سطح شهرحسن آباد و بخش فشافویه در محل سالن میلاد نور شهرداری اظهار داشت: این مسابقات بین بیش از ۱۰ مسجد اصلی شهر و روستاهای تابعه با حضور بیش از ۳۰ مکبر نماز جماعت این مساجد، در محل سالن همایش میلاد نور شهرداری و با همکاری نمایندگان آستان حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد ، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ، ائمه جماعات مساجد و اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه برگزار شد، در پایان از ۶ نفر از مکبران برتر در دو رده سنی کمتر از ۱۲ سال و  ۱۲ تا ۱۸ سال تجلیل به عمل آمد.

🔸️میرزایی نماینده قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و مدیر اجرایی برگزاری مسابقات مکبرین در سطح شهرستان ری:
مسابقه مکبرین شهر حسن آباد از لحاظ کیفیت و خصوصا کمیت و تعداد شرکت کنندگان در سطح شهرستان و شهرهایی که مسابقات را برگزار کرده اند رتبه اول را اخذ نموده است.
وی خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این مسابقات ، علاوه بر تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور بیشتر در مساجد، جذب بهتر جوانان و نوجوانان و ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی بوده است.
میرزایی افزود: همچنین شناخت استعدادها و ظرفیت‌های موجود در بین گروه‌های مختلف سنی شهرستان نیز از دیگر اهداف این همایش و مسابقه است.
ایشان تصریح کرد: با توجه به حضور تمام مکبران در هنگام اجرای دیگر دوستان مکبر خود، خلاقیت‌ها، نوآوریها و اجرای زیبای مکبران به بقیه مکبران منتقل شده و این امر موجب گسترش فرهنگ مکبری صحیح در شهر می‌شود.
نماینده آستان حضرت عبدالعظیم(ع) بیان داشت: صوت و لحن زیبا، ادای صحیح کلمات، استفاده از واژه‌های صحیح و مناسب، خلاقیت و نوآوری در اجرا و همچنین میزان تسلط بر کار از جمله ملاکها و معیارهای مکبر برتر در این مسابقات بوده است.

▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️

♦️درپایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوایزی اهدا و همچنین به کلیه شرکت کنندگان لوح و یادبودی توسط حسن ایلانلو ریاست شورای اسلامی شهر،پایخوان فرمانده حوزه ۴۵۹ شیخ کلینی،میرزایی کارشناس قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)،موسویان،شیدوش و ایلانلو اعضای شورا و قمی معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به همت شهرداری و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اهدا گردید.

  • hassanabadcity.ir/fastnews/1430
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 16:31 1403/2/8