خبر فرهنگی ♦️علیرضازندی کریمخانی رییس شورای اسلامی شهرحسن آبادفشافویه ، فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شه 1400/1/8

♦️بسم الله الرحمن الرحیم

ای طلوع صبحدم نور دگر آورده ای
آفتابی بهتر از شمس و قمر آورده ای

 شاهدی از جان...

♦️بسم الله الرحمن الرحیم

ای طلوع صبحدم نور دگر آورده ای
آفتابی بهتر از شمس و قمر آورده ای

 شاهدی از جان و دل محبوبتر آورده ای
یا که وجه الله بر اهل نظر آورده ای

🔆نیمه شعبان، آفتابی ترین روز خلق است. روزی است که درخشان ترین ستاره را، تقویم خدا در بر گرفته. روزی است که زیستن و شکفتن های ابدی آغاز می شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پر طراوت را، دریافت می کند. روزی است که حنجره ها، نوای سبز آرامش سر می دهند. آسمان، دیبای اطلسی خود را می پوشد و محو رسیدن او می شود. روزهای خوب به استقبال جمال موعود، می دوند و جاده های فرو رفته در مه، از پشت کوه ها بیرون می آیند و به قنوت دستان منتظر، گره می خورند. جمال موعود او را که یادگار پیامبران، چکیده ابراهیم(ع) عصاره محمد(ص) و اکسیر آزادگی است ، می ستاییم.

🔆اینجانب، میلاد یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است را به مقام عظمای ولایت و امامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)وهمه مسلمین جهان،مردم شهید پرورحسن آباد و سربازان گمنام آن حضرت که بدون تردید در تأمین امنیت و آرامش ایران اسلامی سهم بسزایی دارند ، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان ، تعجیل در فرج آن حضرت و همچنین توفیق خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و مسلمین جهان مسئلت می نمایم.

♻️زندی(رییس شورای اسلامی شهر)

  • hassanabadcity.ir/fastnews/8776
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به شهرداری شهر حسن آباد می باشد- آخرین بروزرسانی سایت : 14:58 1403/1/28